12.2K
102
Fagner Melo OFC
Se o Brasileirão tivesse só o primeiro turno quem seria rebaixado #ColunistaEsportivo #futanalise #sejacriador #esporteviral #fofocadefutebol 更多
评论
取消
发送
JADE LUCIANA
#BrasilxEscocia 更多
ÂNGELO OFICIAL
Veja so 更多
This content appears to have been generated by AI. Please validate it with caution.